WIEDZA O PRZYRODZIE

Prak­tycznym wyrazem tej tendencji jest zalecenie, aby tzw. naukę o środowisku, realizowaną do­tychczas w czterech najniższych klasach szkoły podstawowej, zastąpić przedmiotem „wiedza o  przyrodzie”, a zamiast lekcji fizyki i chemii, prowadzonych dotąd odrębnie w początkowych klasach szkoły średniej, wprowadzić przedmiot „struktura świata materialnego”, ujmujący zjawiska fizyczne i chemiczne w sposób łączny. Warto podkreślić, iż celowość integracji przed­miotów przyrodniczych uznawana jest zarówno przez większość związanych z Komisją człon­ków Węgierskiej Akademii Nauk, jak i nauczy­cieli.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam! Fajnie, że tu trafiłeś, mam nadzieję, że podobają Ci się treści zamieszczane na moim blogu. Tematyka bloga kręci się wokół biznesu i finansów ponieważ na tym na prawdę dobrze się znam i tych kwestiach mogę się wypowiadać. Jeśli podobają Ci się treści zamieszczane tutaj, to daj jakiś znak w komentarzu lub polub.
Both comments and pings are currently closed.