W PODOBNYM DUCHU

W podobnym duchu utrzymane są inne oce­ny. Frederic Gaussen uważa np., że projekt wyraźnie nawiązuje do anglosaskich wzorów, które jednak nie są dla Francji odpowiednie , a Georges Buvard („L’Humanite”) wrę£z stwierdza, iż „główną cechą proponowanych «nowości» jest to, iż nie kosztują one rządu nic albo prawie nic ‚[…]. Tymczasem, jeśli chce się naprawdę zreformować przedszkola, to czy nie trzeba najpierw zlikwidować klas liczących po pięćdziesięcioro dzieci, czy nie należy przystą­pić do budowy nowych obiektów, do rekrutacji nowych wychowawczyń? Czy można mówić na serio o reformie szkolnictwa, jeżeli uniwersy­tety pozostawia się na krawędzi bankructwa? Czy można mówić o demokratyzacji oświaty, kiedy kształcenie zawodowe, które jest przed­miotem zainteresowania przede wszystkim dzieci robotniczych, jest najdroższe? […]

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam! Fajnie, że tu trafiłeś, mam nadzieję, że podobają Ci się treści zamieszczane na moim blogu. Tematyka bloga kręci się wokół biznesu i finansów ponieważ na tym na prawdę dobrze się znam i tych kwestiach mogę się wypowiadać. Jeśli podobają Ci się treści zamieszczane tutaj, to daj jakiś znak w komentarzu lub polub.
Both comments and pings are currently closed.