STRUKTURA I CELE RAPORTU

Raport składa się z dziewięciu części oraz obszernego aneksu. Części, o których mo­wa, dotyczą kolejno (poza wprowadzeniem): rozwoju dziecka; wychowawczego wpływu do­mu, szkoły i środowiska na ten rozwój; struk­tury kształcenia początkowego; treści i organi­zacji pracy dydaktyczno-wychowawczej na szczeblu propedeutycznym; roli nauczyciela; tzw. szkół niezależnych, jak w Wielkiej Brytanii określa się -szkoły prywatnebudynków i wyposażenia szkół oraz wniosków i zaleceń. Aneks poświęcono w całości opisowi założeń, przebiegu i wyników badań zrealizowanych na zlecenie Centralnej Rady. Znajdujemy tam in­teresujące dane na temat stanu zdrowotnego angielskich dzieci, szkolnej służby społecznej, organizacji pracy dydaktyczno-wychowawczej w przedszkolu i szkole początkowej, kształce­nia nauczycieli dla placówek wychowania przed- i wczesnoszkolnego, edukacyjnych losów dzieci cygańskich, poziomu nauki czytania i pi­sania w wybranych szkołach; wychowawczej funkcji rodziny itp.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam! Fajnie, że tu trafiłeś, mam nadzieję, że podobają Ci się treści zamieszczane na moim blogu. Tematyka bloga kręci się wokół biznesu i finansów ponieważ na tym na prawdę dobrze się znam i tych kwestiach mogę się wypowiadać. Jeśli podobają Ci się treści zamieszczane tutaj, to daj jakiś znak w komentarzu lub polub.
Both comments and pings are currently closed.