RAPORT JAPOŃSKI

Prace nad przygotowaniem tego dokumentu trwały bez mała 4 lata. W ich zasięgu znalazły się przy tym zarowno problemy związane .z .reforma szkolnictwa podstawowego i średniego (ogólno­kształcącego oraz zawodowego), Jak f wyższego. Kierunkom zmian w poszczególnych rodzajach szkół poświęcono najpierw odrębne raporty cząstkowe: O głównych kierunkach reformy szkolnictwa wyzszego (styczeń 1970) i O qłów- nych kierunkach reformy szkolnictwa podsta­wowego i średniego (maj 1970). Omawiany tu­taj dokument ma charakter całościowy Obei- muje on całokształt problematyki składające! się na tzw. „trzecią wielką reformę oświatowa wychowanie organizowane w placówkach różnych typów i szczebli — po­czynając od przedszkola, a na uczelniach wyż­szych kończąc.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam! Fajnie, że tu trafiłeś, mam nadzieję, że podobają Ci się treści zamieszczane na moim blogu. Tematyka bloga kręci się wokół biznesu i finansów ponieważ na tym na prawdę dobrze się znam i tych kwestiach mogę się wypowiadać. Jeśli podobają Ci się treści zamieszczane tutaj, to daj jakiś znak w komentarzu lub polub.
Both comments and pings are currently closed.