NAUCZANIE WEDŁUG ZASAD

Czy rzeczywiście jest tak, iż nauczanie realizowane według określonych przedmiotów musi być mniej efektywne od nauczania kompleksowe­go? A kto to udowodnił? Z krytyką spotkały się również eksponowane przez J. P. Plowden i jej współpracowników założenia psychologiczne i socjologiczne, a mia­nowicie, że proces uczenia się powinien prze­biegać zgodnie z piagetowską koncepcją asymi­lacji, akomodacji i interioryzacji, a także, iż społeczną funkcją szkoły jest wyrównywanie startu szkolnego dzieci wywodzących się z róż­nych środowisk. Czy rzeczywiście, pytają krytycy, nie ma różnicy między eksponowanym | w raporcie uczeniem się w ogóle, a procesem  uczenia się organizowanym w szkole i przez szkołę? Czy naprawdę tylko szkoła jest powo­łana do tego, aby dbać o egalitaryzację szans | edukacyjnych? A rodzina? A służba zdrowia?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam! Fajnie, że tu trafiłeś, mam nadzieję, że podobają Ci się treści zamieszczane na moim blogu. Tematyka bloga kręci się wokół biznesu i finansów ponieważ na tym na prawdę dobrze się znam i tych kwestiach mogę się wypowiadać. Jeśli podobają Ci się treści zamieszczane tutaj, to daj jakiś znak w komentarzu lub polub.
Both comments and pings are currently closed.